Sunday, March 6, 2011

Saje mau menunjuk @ belagak @ dengki @ iri hati @ tak mampu???

ok..entry kali ni aku nk pot pet pot pet cket...sape rsa nk baca, bacala..yg xnak baca xpe..ni saje luahan pendapat aku..mgkn pendapat korg lain kn??..ye aku tau...dan juga entry ni tidak ada kaitan yang hidup... 

Honestly la kn..aku ni bukan seorang yang mementingkan jenama..aku ni jenis main hentam je ape yang aku rasa selesa kat badan aku..ape yang aku rasa cantik di mata aku..di mata korg aku xtau ah cantik ke x..

  • AKU XMALU PAKAI JEANS LEVIS CIPLAK YANG DIBELI DI UPTOWN...
  • AKU XMALU PAKAI HENBEG NTAH PAPE YANG DI BELI DI CHOWKIT..
  • AKU XMALU PAKAI BAJU YG BERHARGA RM10..
  • AKU XMALU PAKAI KASUT/SELIPAR TESCO CHOICE..
  • AKU XMALU PAKAI BLAZER YANG DIBELI DI KEDAI BUNDLE KUBANG SEMANG (PENANG)..

ok...aku ngaku...aku ade jgk brg2 branded lam simpanan aku..tp aku xtau la nape aku xrasa bangga pon pakai benda2 alah 2 sume.. tp kalo org puji..canteknyeeee..haaa..hat 2 aku bangga :)
mungkin aku ni jenis pentingkan makanan2 sedap dari brg2 branded neh..tgk bdn la beb..hehehe..


ok..berbalik ke tujuan asal entry ni....aku xfaham la jenis orang yang duk bangga2 ngan brg branded depa 2..aku rasa kalo tekena api, terbakar jugak..kalo kene sambal belacan,berbau busuk jugak..ke ade org yang tetiba cakap camni.. 'weh, ko tau hrtu aku beli jeans..limited edition dr ges (GUESS)..rm700..kain die best la weh..even aku berak lam slua pon xbau...'.....hahahha..hebat ah slua ko nok! :p


ape yang best sgt barang2 branded neh??mahal??nak tunjuk ko mampu beli sampai terpaksa ikat tali perut??hahha...bagi aku la kan..orang yang xbape nak mampu ni la sebenarnye yang suka nak menunjuk2..kalo orang mampu,die da xheran da ngan barang mahei2 ni..cam mmbe aku sorg ni..die anak org kaya..die pon kaya senanye..tp die xsegan pon beli baju sama2 ngn aku kt uptown tuh..kdg2 buatkan aku terpikir..bodo ke hape diorang beli t-shirt harga rm300..t-shirt sahaje ye tuan2 puan..pelik la...


aku xpaham la ngan org2 yang nak belagak ngn brg2 branded neh...kang kene curik bru tau...ok fine..mgkn org 2 mementingkan kualiti..aku rsa sbnrnye bnd ni depends on niat diorg..diorg beli sbb nk menunjuk ke..beli sbb mmg nk guna lama ke..@pun beli sbb dwet da byk sgt..


yg bt aku nyampah ble org 2 belagak cm die sorg je mampu beli..mampu pakai..pastu bila org lain beli yg lebih,die mula la..duk pot pet pot pet..
bnd ni bukan belaku kat kaum pompuan je..kaum lelaki pun ade jugak tau..
**nasihat aku..sapa yang beli brg2 mahal 2 atas niat unutk menunjuk sangat..lenkali tag harga 2 jgn buang tau..pakai la barang2 2 berserta tag harga..baru la we ols terujaaaaaaa :)


SEKIAN...
yang baik semua datang dari ALLAH..yang buruk datang dari diri sendiri..

No comments:

Post a Comment

butterflies coming