Friday, March 11, 2011

My Siblings Yang X Seibu Dan X Sebapa :)

They call me 'TATAK'...n aku yg gedik ni pgl diorg 'ATEK'..bak kata mr.janggut aku, cm bunyi 'KATAK' n 'ITIK' je.. T_T

I just MISS them :(

Gambaq ni sekitar PENANG..tempat yang temukan kami semua (^-^)

Ni la cita-cita atek2 aku..mo jd artis :)

final exam for final year...xslp final paper

yay!!kami semua dah berjaya

familikita
hat laki 2 adik tiri..ngeh3...diorg jiran kami yang paaaling baik sbb bg pinjamkn beras dikala kami semua mls nk p kedai beli beras..hahah..tenkiu..halalkan tau :p
kenangan kne kejaq ngn beruk mat yeh!! :)
I-fara..U-city

4 comments:

  1. yeah~ i mish da memories 2.. :((
    aku wendukan campus life dari skool life n career life kot :'(

    ReplyDelete
  2. weit~~aku ingat xdak!hahahaha...
    xpe.hang mmg gila pon.aku paham ~

    ReplyDelete
  3. aku nk like komen korg, tp lupe ni bkn fb.wakakaka...eh..eh..
    aku pon rindu jugak weh!!!!!!!!!!!!!!!!
    cmne ni?????
    rindu bgt! bile mau ketemu?
    bergelak ketawa, nangis same2, aku rindu korg..
    (cube tke aku sape?)

    ReplyDelete

butterflies coming