Thursday, March 10, 2011

Bila Mereka Semua Tidak Mahu Memberi Kejesama :(


Today aku pelu ke LCCT nk collect my offer letter...dhla smlm aku xdpt tdo ngn nyenyak..pasaipa ntah..padahal sblm 2 da bantai 2sudu breacol...aku duk golek2 ats katil..ble still xleh tdo..aku trn bwh konon2 nk tgk tv lak..tp xde cite menarek..pastu aku on lappy..godek itu godek ini..tgk2 jam da nk kul 3am...huwaaa...aku pelu tdo..nnt kul 6am da kne bgn mnd..aku cpt off lappy den naik ats bt2 tdo smp btol2 tetido :p


Ble alarm bebunyik..aku liat gila nk bgn..off alarm jap..skali bunyi titisan hujan yg lebat..demn!!!!cuaca pg td membuatkan mata aku xleh nk buka..rsa nk merangkak je g toilet..lam kul 0650am aku da tepacak kt bas setop..tunggu si rapid yg lembab kalah siput neh..sampaila kul 0730am aku xnmpk lgsg kelibat rapid 2..menci2...nk x nk,kne la naik cab jgk..aku da la ngh sengkek :(


Aku pn naik la cab neh..skali dpt plak pakcik yg sangattttttttttttttt peramah yg duk potpet itu..potpet ini n duk folo je kete selow..slalu tmbg nk g lrt RM7.00 lbh.jd RM10.00 T_T...padahal aku da ckp sy nk cpt..pastu bole lak bg wrong information..'dik,skrg kt kl sentral mne ade bas..even nk g LCCT pn diorg sume da pndh g TBS..aku pn ngn konfiden la ckp..eyh hrtu sy naik bas kt situ..ade je..pakcik cab membalas die bru je pndh..ok..prasaan aku msa 2 50-50..xtau nk caye ke x..skali da naik LRT,aku jln laju gile nk g tgk bas..skali..taraaaaaaaa!!!!!!!ADE JE BAS G LCCT..pakcik tipu saye :(


Bas grk kul 8.15am..aku smpai LCCT kul 9.15am..belari lagi nk g opis depa...nsb baik msa 2 dak2 lain bru nk amik pas..fuhhhh!!!skali si pakgad yg over peramah 2 tny..u nk jmp spe?korg tau x aku jwb ape???tau x??nama saya FARHANA...die tekelip2 pndg aku..pastu aku pndg amoi kt sblh aku..amoi 2 senyum je..aku trs tny gad 2 blk..eyh,u tny i ape td?...hahah..bongok!!!kali malu sajaaaa!!..tp xpe..at least pak gad 2 da kenal aku..haha...msa nk blk siap..bye farhana..agk mengangjing la kn...muekekeke..

2 comments:

butterflies coming