Thursday, March 24, 2011

Benci Bila Ada Perasaan Camni

hye guys!!!da lama gila xapdet belog..aku bz sgt2 ngn keje..mmg xsempat nak rehat..apetah lagi nk buka belog ni..blk keje je trs tdo..bgn2 da nk kne g keje :(

hemmm..aku xtau nk stat bnd ni dr mane..aku benci perasaan ni..benci sgt..korg nak tau ape????

aku paling benci bila benda yg paling aku xnak ingat,tapi datang bertandang lam kepala otak aku..benci wei..benci perasaan ni..skrg ni aku rsa cm nk hantuk kepala kt dinding bg hlg ingatan..at least aku xyah igt nk pk dh bnd2 yg bt aku sakit hati....

smlm aku mimpi lg bnd yg plg aku benci..hari ni aku rsa down gila..aku rsa cm nk nges sepnjg hr..aku terpk npe bnd ni penah jd lam hdp aku..npe aku pelu teruskan padahal aku tau bnd ni xkan hlg dr otak aku... YA ALLAH!!!!!bencinye aku ngn sume ni..


okay..2 je aku nk merepek!!
semua org mahukan kebahagiaan dalam hidup mereka..tapi kdg2,ble dtg kenangan2 bodoh camni datang lam fikiran @ mimpi..mesti sume ni akan menghancurkan kebahagiaan itu..

No comments:

Post a Comment

butterflies coming