Saturday, February 5, 2011

will you meri me episod ke2..hat ni real punye..

assalamualaikum...
eyh..entry lps aku lupe bg salam la..sori naa..telupe..melayu kn mudah lupe..ngeh3..

haa..ni nk habaq mai..meh dkt meh..ritu kn..msa thaipusam kn..(ni cite lama ni..bru nk habaq kt ampa ;p)
abg n kakak ipaq aku ajk p sunway..saja jln2 perabeh det..den,pepagi lg aku bgn tidoq n siap2.abg aku amik kt ptrjya..pastu amik k.cik aku kt presint9..ktorg trs ke sunway..parking die mak aih..gilaaa penuh i tell yu..pastu ktorg decide parking luar je..yg dkt ngn flaming 2.
pastu kami breaklunch kt tony romas.






 after breaklunch, we ols g berice skating..bkn..bkn..i xmain pn..kanak2 je yg main..eheh..pastu kn..(bru la cite ni sesuai ngn tajuk)hahaha...msa ngh syok tgk org2 jth msa bericeskating,taraaa..

kanak2 berskating

muke cuak..ngeh3..

taraaa...tekezut x???hahah..ce teka padia kt tgh2 2.. ;p meh cni nk cite.kt tgh2 ni terjdnye drama..weh,gile kau..ade org propose awek die kt situ..siap bapak die tlg bwk munge..den kwn2 die hat len pakat duk kt ats 2 jd kemramen n ade yg turunkn banner 'WILL YOU MARRY ME' mak ai..aku lak yg sebak u ols..nk2 lg msa 2 dj putarkn lgu romantik.kalo la aku jd pompuan 2,aku mst nges cm org gile sbb terharu.muekeke..nsb baik pompuan 2 bkn aku.kalo x mst laki aku malu sbb aku nges lebey ;p

inila lelaki jantan itu..eyh bkn..lelaki yg best 2..

inilah psgn tersebut..trs xjd smbg men ice skating..ngeh3..sweet u ols!!!

selepas tgk sume babak drama ni..kami sume menuju ke kuala selangor..kami diner d sana..best!!dhla murrah gila!!kami mkn 6dewasa..2kanak..1 bayi..just rm150 sahaja..ari kita saksikanlah!!...
antara yang terlibat


opsss..sori..aku lupe nk amik pic sebelom..mak lapo nok!!



No comments:

Post a Comment

butterflies coming