Wednesday, February 9, 2011

cik siti wan kembang..

assalamualaikum...


smlm aku n kakak2 aku p menjelajah rantau panjang..wewit..shopping sakan u ols..tp bkn aku la..kakak aku yg shopping..aku ni mane la ade dwet..taik hidung byk la..hahah..

pastu mlm nya aku n family mkn kt luo..kt restoran food village yg menghidangkan CHIM CHUM yang maveles..mereka menghidangkan hidangan buffet yg berharga sekepala rm15.00..korg mkn la smp muntoh hijo..muekekeke..mls ckp byk..tgk jela gambo ni ye..







food station


jalan2 cari mkn pon penah dtg u ols..

 **p/s penaja : korg kne dtg awai2..sbb org yg dtg amatlaaaaa ramai..aku ni bernsb baik sbb hrtu ktorg booking n sepptnya ktorg kne ade lam kul 8pm - 830pm..tp terlmbt cket..lam 845pm bru smp..jln jem gilos kot.(kt kltn ni korg ckp je raya ape,cuti ape..CONFIRM jem teruk)..pas ktorg dpt table..haaa..hamek ko!!!berduyun2 yg dtg ngn muke hampa sbb table penoh n sume xnk blk..hahahah...aku tipu!!ade je yg blk..diorg kesian mgkn..aku je yg duk mkn xhenti..hik3..

No comments:

Post a Comment

butterflies coming