Thursday, February 3, 2011

what we call fren :)

entry kali ni aku rsa nk bercerita ttg kwn2 opis aku msa kt VADS...aku syg woh diorg neh..diorg best!!
msa mule2 knl xde la rapat sgt..tp makin lma kn aku rsa diorg ni da bole dicategorize bff aku..
diorg ade ngn aku time aku ssh n sng..even aku da xkeje ngn diorg,diorg still lg ajk aku kua lepak..
fuhhh!!!sehari suntuk aku klua ngn depa..yela pasni ble la nk jmp lg kn..
aku kua umh dr kul 12tghr n blk kl 230am ;)
kul 12 teha amik aku,den amik mirul kt ukay perdana.
pastu trs ke sunway piramid..zera da tunggu kami kt sna..
mula kami breaklunch ngn pizza dlu sblm memulakan operasi ;p


love

selepas itew!!!mereka bericeskating..wee!!!!kn best kalo aku dpt join skali..tp malangnya kesihatan tdk mengizinkn..


last2 aku n mirul jd photographer mereka..**oh ye,bkn aku sorg xmain..tp mirul pn same..penakut..hahaha..lps bermain iceskating,aku n zera bershopping :) lps 2 zera kne blk sbb ade hal..tgl la kami ber5

selepas itew lagi..mereka berarchery la pulok...n again aku jd photographer..hehe


selepas itew lagiiiii...kami bersteambot la plak...**kali ni aku join :p

at curve

haaaa..pastu berkaroke!!!weeee....

selepas sume aktiviti ni..kami dgn muke maseh segar bugar lg ke danau kota..tmpt faveret :p
lepak sna sat sbb teha nk jmp mmbe die msa kt segamat dlu..lbh krg kul 230am ktorg grk pulang..


so,tamat la riwayat outing kami..ngee...
guys, i will miss u!!!

No comments:

Post a Comment

butterflies coming